lørdag 31. mars 2012

Stengt pga hjartesorg...?

Pur Glede er skapt med glede, for å glede. Og det har alltid vore ei glede å ynskje velkomen til både butikken og nettbutikken min. Men dei siste vekene har det vore vanskeleg. Eg har hjartesorg, og når eg i tillegg er ein person som ber hjartet utanpå, er det ikkje lett å fungere som normalt.

Hjartesorg for det som var, men ikkje varte. Hjartesorg for det som skulle bli, men ikkje blei.

Eg klarer ikkje å få ut pakkane til nettkundane like raskt som eg skulle ynskje, men eg pakkar dei framleis med glede og kjærleik. Vit det, iallefall. Og enkelte kundar i Måløy har kanskje sett meg komme fram frå bakrommet med "rusk i auget". Kanskje har nokon prøvd å maile eller ringe, utan å få svar like raskt som de pleier, også?

Enkelte dagar har eg tenkt at i dag klarer eg ikkje å gå på jobb. Men kva skal ein skrive på døra då? "Stengt pga hjartesorg", liksom? Eg er nemleg så dårleg på å lyge... Eg har aldri sett eit skilt på ei dør med den teksten. Men kvifor ikkje? Kvifor er ikkje hjartesorg gyldig grunn til å vere nede for teljing? Det er verre enn spysjuka. Og varer som regel lenger, også.

Så no veit de grunnen, dersom eg ikkje er like tilstades. Eg er lei for det, og eg lovar at det betrar seg snart. Hjartesorga blir ikkje borte med eit knips, eg må berre finne ein måte å skubbe den litt unna, slik at den ikkje fyller heile dagen min. Eg finn ut av det. Eg fiksar det. Snart.

-åse-

33 kommentarer:

  1. Ville bare sende deg en klem jeg.Vanskelig å vite hva man skal skrive når noen har det vondt..

    SvarSlett
  2. så trist:( men så fin du e som dele det med oss, så veit vi koffor! tenke på dæ, håpe det snart bli bedre! klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Stor trøsteklem til deg Åse <3

    SvarSlett
  4. Hei Åse! Ditta va godt forklart, og ein skjønar kva du meinar. Alle har vore der ein gong, og kjendt dinna ekle smerten som hjartesorg er. Eg skjønar godt at du tek deg litt fri då --pleie seg sjølv, få det godt att. Ta den tida du trenge, butikken er så oppe og går at den tåler ei stund med litt Åse-fri :-)
    Lykke til! :-) Ein godklem inne frå Honndalen; Lise

    SvarSlett
  5. Jeg kjenner ikke deg, men så fint og ærlig som du har skrevet her.... Sikker på at alle vil forstå. Sender en klem. <3 ta vare på deg selv.

    SvarSlett
  6. Kjære Åse!
    Du skriv så ærleg og nydeleg at det rører oss langt inn i hjarterøtene!Takk for at du deler dette! Ta den tid du treng for å komme deg føre igjen. Varme og gode tankar til deg!

    SvarSlett
  7. En stor god klem til deg Åse!!! Me som har fått pakkar hjå deg i det siste ser at du legg mykje av deg igjen i kvar pakke. Ta tid til deg sjøl og fyll på med det du treng!!

    SvarSlett
  8. Veldig fint sagt om noe veldig vondt.
    Ønsker deg lykkelige dager igjen,
    og glede i hjertet, istedet for sorg..

    *tonelill*

    SvarSlett
  9. Føler veldig med deg og håper på bedre og lysere tider for deg.<3 Har selv hatt veldig vankelige tider, så jeg tror jeg vet hvordan du har det.
    Mange klemmer fra Kirsten

    SvarSlett
  10. <3 Hjartesorg er ei vond sorg, som må bearbeidast.
    Ta deg den tida det tar for å komme deg ovanipå du.

    Sender deg ein god og varm trøsteklem.

    SvarSlett
  11. Egentlig skulle alle bert hjartet litt meir utapå bringa like godt. Så hadde kanskje verda vore ein betre plass! For det er det slike som deg gjer, Åse Måse - forbetrar vårt kosmos litt kvar dag ;) klem Siv Piv

    SvarSlett
  12. Signe Helene31/3/12 15:08

    Det er vanskelig med hjertesorger! :(
    Ønsker du får det bedre snart!
    Og pakkene fra deg er verdt å vente på! :)

    SvarSlett
  13. Om eg kjem ut på butikken og det heng ein lapp med at det er stengt pga hjertesorg, vil eg finne ein ny lapp, skrive KLEM med store raude bokstava og henge ved siden av! Hå¨per du får det bedre snart!Hilsen Kari

    SvarSlett
  14. Inger O Furnes31/3/12 16:06

    Åse , du er fantastisk. Så ærlig og likefrem. Trur verden hadde vært et betre sted om alle var like ærlige som du. Folk pussar og pussar på fasadane sine . smiler og later som ingenting,og det dei trenge er ein klem. Alt godt til deg og dine.

    . Om vi mister det vi ikke makter miste,
    om vi må gi slipp på det vi holder fast,
    om det fineste vi viste ikke varte ,
    om drøm og hverdag står i skarp kontrast.

    Slike dager er det at vi starter lengte ,
    på en måte som aldri lengtet før,
    og vi kommer tryggt med sårbarhet og sinne
    til en som tåler mer enn andre gjør.

    Om vi ikke orker bære , blir vi båret.
    om vi ikke orker gå , så blir vi møtt-
    Om vi ikke orker gjøre, får vi være
    om det skumrer blir den nye dagen født.

    Slike dager får vi gripe selve håpet,
    og en trassig tro tar bolig og blir vår.
    det blir morgen det blir kveld ,en dag om gangen
    til vi får beina under oss og står !!

    Kom du som ER , gi krefter til å leve
    rekk oss allting godt, som venter på å bli..

    SvarSlett
  15. Du er så flink med ord, Åse. Du skriver så vakkert - også om hjartesorg. Det er veldig trist og vite at du har det vondt. Håper du kommer styrket ut av denne vanskelige perioden. Vibeke-klem.

    SvarSlett
  16. Føler med deg. Vet det er vondt. Mange klemmer fra Drude

    SvarSlett
  17. Så modig du er som er så ærleg. Det betyr meir enn du anar, for andre som òg ber kjenslene utanpå huda.

    "Kvifor er ikkje hjartesorg gyldig grunn til å vere nede for teljing? Det er verre enn spysjuka. Og varer som regel lenger, også".

    Ja, kvifor er det ikkje det?

    Tenker på deg <3

    SvarSlett
  18. Så lenge du held fram med å leve med hjartet utanpå så må det gå bra. Hugs å puste. Du veit kvar eg er. Alltid!

    SvarSlett
  19. Stor klem til allerfineste Åse! Tenker på deg mange gange hver dag!

    SvarSlett
  20. Jeg hørte om dette, vennen. Og tårene mine rant og for deg.
    Du er i mine tanker og i mitt hjerte. Veldig!

    SvarSlett
  21. Go klem til deg fra meg. <3 Håper verken i hjertet snart forsvinn!!!Gode tanker fra Ella Smella opp i gata :)

    SvarSlett
  22. Det er ei sorg- ei stor sorg, og du må sørge og bearbeide følelsane dine. Det er veldig viktig å stoppe opp no.... Eg er heilt sikker på at hjertegode du kjem deg gjennom dette! Beundrer åpenheten din, god klem t deg.

    SvarSlett
  23. TRØSTENDE klemmer sendes DIN vei <3

    SvarSlett
  24. Veldig veldig trist - men så utrolig flott å si det rett ut som det er. Stor respekt til deg, og masse omtanke og klemmer sendes din vei, og til din familie.

    SvarSlett
  25. Bøyer meg i støvet for deg!
    En ærlig og usminket grunn for å ikke være på topp.
    Vi har alle vert der. Vi prøver kanskje å pusse fasaden, og late som alt er bra, og gråte når vi er aleine.
    Du deler sorgen på en så fantastisk måte, at jeg som ikke kjenner deg engang blir ydmykt full i respekt for at du er så ærlig ikke bare mot oss, men mot deg selv!
    Jeg sender deg lys og kjærlighet, og ønsker deg all mulig lykke både for deg og den nydelige butikken din.
    Kjenn på følelsene. Det er vondt, men tiden vil jobbe for deg, og der fremme venter nok noe nytt og bedre.

    Med ønsker om en god påske og en fantastisk fremtid!!
    <3

    SvarSlett
  26. Flottaste Åse.. Du er eit av dei mest kreative og vakre menneska eg kjenner.Orda som du formulerer er alltid så nakne og ærlige, og denne gongen.Det gjer låkt langt inni hjarterota å vete at du har det vondt... Du skal vete at du har eit eige lag med å få alle rundt deg til å kjenne seg fine og verdifulle <3 Der finnst ingen som du og eg set utrulig stor pris deg... Varm klem frå ein gamal ven..

    SvarSlett
  27. Så utrolig leit å høre,Åse.Forstår at dette må være en veldig veldig tung tid.Har tenkt mye på deg den siste tiden.Mange gode klemmer sendes din vei. Hilsen Monja

    SvarSlett
  28. <3<3<3 Tenker på deg

    SvarSlett
  29. Så nydelig at du våger å sette ord på noe som er vondt. Jeg vet det koster og jeg vet du må ha det vanskelig. Hjertesorg smerter. Håper du finner din vei videre, en dag om gangen. kanskje en time om gangen. Sender en varm klem til deg.

    SvarSlett
  30. Så modeg du er Åse å snakker om dette.. Det er ganske heavy..Eg har også gått gjennom det..Hugs du er ikkje aleine<3 <3 <3.Sender deg mykje lys og varme<3.

    SvarSlett