torsdag 13. desember 2012

Å bli oppvarta...

...er berre herleg! Ekstra fint er det når det kjem heilt uventa. Det har eg fått oppleve to gongar denne veka.

Som i dag, eg stod i butikkja og kjende på svolten. Eg hadde gløymt min eigen frukost i kavet med å få tre born og meg sjølv ut dørene på morgonen. Men kva skjer då? Jau, to gullegode venninner kjem ramlande inn døra med varm kaffi og fire lussekattar i ein pose - til meg. For ei lukke, både fordi eg var svolten og kaffitørst - men kanskje aller mest fordi dei hadde tenkt på meg, at dei ville glede meg. 


Eit par dagar før dette, vart eg også oppvarta på framifrå vis. Eg sat i stova og putla på framfor pc'en, medan Alma (4 år) leika på kjøkkenet. Det eg ikkje såg, var at den vesle jenta tok på seg forklede og nisselue, skubba ein stol bort til disken, klatra opp og plukka ei appelsin frå fruktskåla, delte den fint i to med den største kokkekniven ho fann, henta fram sitruspressa, la dei små hendene oppå appelsina og pressa på med alle dei kreftene som fins i ein slik liten kropp, satte fram to bittesmå koppar frå leikekassa si og helte dei søte, gule dråpane oppi.


Brått stod ho ved sidan av meg og gav meg ein kopp. Det vesle mennesket veit nemleg at friskpressa appelsinjus er noko av det aller beste ei mamma kan få. Eg håpar de alle har ei god adventstid, med slike små, fine opplevingar som dette.

-åse-

1 kommentar:

  1. Åh gode venn. Dette fortjente du bare så utrolig masse! Og fra meg kommer det mange, mange klemmer og gode tanker. Du er så fin. Jeg er så glad for at du finnes!!

    Klemmer i massevis fra meg!

    SvarSlett