onsdag 21. desember 2011

Om dikt og glede og triste tankar

Eg driv butikken Pur Glede, med mottoet "skapt med glede, for å glede". 
Og eg er mykje glad. Som regel glad. Gjerne skikkeleg superglad, til og med. 

Men av og til er eg trist, også. Då er det godt å skrive. 


Ein periode der eg var mykje trist, skreiv eg fleire dikt. 
Eit av dei handlar om meg og jenta mi, som eg heilt frå fødselen av 
bar inntil kroppen min store delar av døgnet. Å bere er så fint!
Etter at eg hadde skrive diktet, var eg ikkje like trist lenger. 

Når eg finn fram att dette diktet no og les det på nytt, 
kan eg kjenne på både det vonde og det gode inni meg. 
Så ulike kjensler, og likevel ligg dei så heilt, heilt nære kvarandre. 

Å bere

Ei lita jente
og ei mor
snakkar saman
utan ord

Tett saman
kinn  mot hjarte
viskar bort
alt det svarte

Kjenner du, mamma
hjartet mitt slår
for meg og for deg
og for lukka vår

-åse-

10 kommentarer:

  1. Så nydelig, masse sterke følelser i få ord...:)
    Håper du vil dele flere dikt med oss :) :)

    SvarSlett
  2. For et nydelig dikt! ♥ Det er mye terapi i å skrive! Jeg har også bært Daniel mye, etter ulykken fikk jeg spesialsydd en MT, men det har desverre ikke blitt at vi har fått brukt den. Men jeg har alltid et håp om at vi skal få det til!

    Håper du har ei fin førjulstid!

    SvarSlett
  3. *fniip*
    Så veldig fint dikt! Tårene begynte å renne her, på en sånn godvond måte. :-]

    *klem*

    SvarSlett
  4. å du e berre god i allefall, det e lov å vere trist og det e lov å vere glad, og du e alltid god!

    SvarSlett
  5. Vennen min, det er det vakreste diktet jeg om!
    Takk for at du er du og at du er min venn.

    SvarSlett
  6. For eit nydeleg dikt, Åse!

    SvarSlett
  7. Hanne Marie13/1/12 14:22

    Kjempefint dikt :)

    SvarSlett
  8. HVa heter den bæreselen? Jeg har hatt babybjørn aktiv sele, men den vokste jenta ut av etter hun var 8 mnd. Nå kunne jeg godt tenkt meg denne da, men hun blir kanskje for stor. Tiden flyr!! hun er 18 mnd. Hvilket merke er dette?

    Hilsen Cecilie fra Cecilius Blogg :)

    Fin blogg, og fin butikk du har. Er så lei av alt det hvite.. så det var ekstra hyggelig å se farger :D !!! Og nynorsk. LOVE!!!!

    Kvinnelig grunder er jo heller aldri feil. Stå på. Tøft gjort :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at du er glad i både fargar og nynorsk :) Då har du komt på besøk til rette plassen ;)
      Selen eg ber i på biletet er ein meitai. Akkurat denne er frå Krusedull, men det fins også mange andre flotte, norske merker. Jenta mi nærmar seg no fire år, så det blir stadig mindre bering her i heimen, dessverre.
      Dersom du ikkje allereie har oppdaga www.tettinntil.no, så vil eg anbefale deg å stikke nasa innom der. Det er eit paradis for alle som er interessert i bering og tilknytningsomsorg mm....og for alle som er skravleglade :)

      Slett