onsdag 14. desember 2011

Smørmangel og smørblide jenter

Smør. No om dagen tenkjer vel folk flest smørmangel, tomme butikkhyller 
og potensielt tomme julekakeboksar når dei høyrer det ordet. 

Men eg likar helst å sleppe andre bilete inn i hovudet når eg høyrer ordet smør. 
Nemleg bilete av jenta mi på tre år, som elskar smør. Og rømme. Og fløyte.
Ei smørglad og (for det meste) smørblid jente!

Den jenta går ikkje av vegen for å smørje tjukt på, altså - og for ei tid tilbake måtte eg berre 
dokumentere litt. Det var den velkjende situasjonen der du ei lita stund lener deg tilbake 
og nyt stilla i stova, før noko byrjar å murre inni deg; "Kvifor der det så stille her?"
Jau, difor:
(...forresten er det greit at teppet er av plast og kan spylast i dusjen...)

Her hadde jenta teke kniven i eiga hand, og fylt kvar millimeter av kjeksen i tjukke lag.
Så stolt og så, ja - smørblid. Åt opp kvar smitt og smule gjorde ho også :)

Ooooopp med gapet og og iiiiiinn med smøret...

...nam og smil og smørlukke...

...og så gir det ekstra energi til litt ablegøyer :)


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for den flotte gaven/premien som dumpa ned i postkassa mi her om dagen:) Den kalenderen var nydelig! La ut bilde av den på bloggen min, hvis du vil titte innom:)

    SvarSlett
  2. Hei! Så fint å høyre at du vart glad for premien! Og veldig kjekt å kikke innom bloggen din - god jul til deg :)

    SvarSlett
  3. Haha! Så hærlig! Hun minner meg om mi jente. Hun eeeelsker også smør.. og har gjort det ganske så lenge :P

    SvarSlett